جک سری جدید
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» جک سری جدید


گفت مردی به همسرش روزی... من بميرم چگونه خواهی زيست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر.. تو بميری برای من کافيست

ه كسي بهت اس ام اس خالي فرستاد بدون انقدر دوست داره كه نمي دونه كه چي بگه

وفاي بي وفايان كرده پيرم برم يار وفا داري بگيرم، اگر يار وفاداري نديدم، سر قبر وفاداري بميرم
با وفا دوستت دارم


كاش آن لحظه كه تقديم تو شد هستي من ميسپردم كه مراقب باشي
جنس اين جام بلورست
پر از عشق و غرور است
مبادا كه بازيچه شود
ميشكند . . .

يكي قشنگيه منظره رو مي بينه ، يكي كثيفيه پنجره
اين تويي كه تصميم ميگيري چي ببيني
اميدوارم هميشه قشنگ ببيني حتي از يك پنجره ي كثيف

به انتهاي شب كه ميرسيم چيزي در درونم انگار ميميرد
آرام آرام...
و خيالم خيس مي شود درتاريكيه ديدگلن توزمان ميگذرد و من همچنان براي تو مي نويسم
عجب برفي مي آيد من آوازم را در سپيده ي برف پنهان مي كنم
و بي تو بي قرار مي شوم


اگر مي خواهيد در زندگي دوستان وفادار و ياران غم خوار داشته باشيد ، كم و خيلي دير با مردم دوست شويد...


غضنفرو مي فرستن دنبال نخود سياه . پيداش مي كنه !!!

يك روز يك نفر كراوات مئ بنده زنش مئ گه چرا كراوات بستي ميگه شايدشب مهمون بياد میگه چرا زير شلواري پوشيدي مي گه شاید هم مهمون نياد

 سازنده ترين کلمه((گذشت)) است…آن را تمرين کن. پرمعني ترين کلمه((ما)) است…آن را به کار بر. عميق ترين کلمه((عشق)) است…به آن ارج بده. بي رحم ترين کلمه(( تنفر)) است…با آن بازي نکن. خودخواهانه ترين کلمه((من)) است…از آن حذر کن. نا پايدارترين کلمه((خشم)) است…آن را فرو بر. بازدارنده ترين کلمه((ترس)) است…با آن مقابله کن. با نشاط ترين کلمه ((کار)) است…به آن بپرداز. پوچ ترين کلمه((طمع)) است…آن را بکش. سازنده ترين کلمه((صبر)) است…براي داشتنش دعا کن
 


يه روز يه فرغونه ميره بالا پشته بوم ميگه تا بهم نگين پژو نميام پايين

از اصفهاني مي پرسن ماشينتو چه جوري ميشوري ميگه هر وقت بارون مياد ميبرمش تو كوچه.


من خراب دل خویشم نه خراب کس دیگر نه لب گشایدم از گل ، نه دل کشد به نبید چه بی نشاط بهاری که بی رخ تو رسید نشان داغ دل ماست لاله ای که شکفت به سوگواری زلف تو این بنفشه دمید به یاد زلف نگونسار شاهدان چمن ببین در اینه ی جویبار گریه ی بید بیا که خاک رهت لاله زار خواهد شد ز بس که خون دل از چشم انتظار چکید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت